äntligen!

Äntligen börjar våren komma på riktigt och vi gillar´t! börjar verkligen längta efter nya kläder till garderoben, nya vårkläder och ett måste är en långklänning, vilket just nu ligger på toppen på inköpslistan.

Eftersom min kamera blev snodd för 2 veckor sedan har jag nu äntligen köpt mig en ny och jag fullkomligt älskar den, efter många överväganden fram och tillbaka fick det bli den här!



Igår var jag och Evelina nere på köpcentret och kika lite... Dessa fick då följa med mig hem:)


Åt de första jordgubbarna för iår i fredags och dom kan jag lova satt där dom skulle!


denna går just nu på repeat hos mig.. vilken kärlek, man får ju gåshud!



Kommentarer
Postat av: mathilda

Guuuuud så bra! Jag började gråta. Vackert.

2011-04-18 @ 15:11:35
URL: http://frilander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0