Godmorgon

Nu ska vi snart ta oss upp ur sängen och försöka ta oss till Hemköp för att handla lite mat... Gårdagen var väldigt trevlig fram tills att någon snodde både plånbok och kamera ur min väska, som tur var missade dom mobiltelefonen. Man blir så jäkla irriterad på människor, man tycker att man skyddar sig och har väskan framför sig och så har man lite sämre uppsikt ett par minuter och så är det kört... Sist var det Bianca det hände och nu min tur.

Tack vare den snälla managern på Parklane fick jag identifiera min jacka så jag fick ut den, hade vart mindre kul att behöva gå hem utan jacka.

Ja, så nu kommer det tyvärr bli dåligt med bilder på bloggen ett litet tag men förhoppningsvis hittar jag en ny kamera snart, någon som har något tips på en bra digitalkamera?

Nu ska vi gå och handla tacos, chips och dipp och cola... för det är vi värda idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0