Liseberg

Efter att ha jobbat hela långa påsken har jag äntligen haft en ledig dag idag. Igår var vi på bio, red ridinghood... en liten besvikelse faktiskt då jag inte skulle kalla den för skräck. Idag sov jag ut och när jag vaknade tog jag en sväng till torget och hittade faktiskt 2st tröjor som kommer bli väl använda i sommar. Sedan blev det lunch i gräset vid operahuset, hur fantastiskt gött som hellst...

Efter det begav vi oss till Liseberg, blev lite spelande, glassätande och strosande, då jag var den enda som ville åka den nya attraktionen så hoppade jag den och inviger istället den med Lisa lite senare...

Nu har jag avslutat min dag med en rejäl hårinpackning och min favoritansiktsmask!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0