vååår....

Igår var jag ledig, var riktigt skönt att sova ut! 

Skulle egentligen städat lägenhetetn men att vara ledig och inte utnyttja det fantastiska vädret är ju nästan en synd så städningen sköt jag helt enkelt upp (får se om jag tar tag i det idag!?), istället åkte jag till slottskogen för en liten promenad och glass, sedan mötte jag upp camilla i stan, vi gick och köpte lite gott och satte oss vid kanalen och tjöta, jag har fått en försmak på hur underbart göteborg kan vara på våren/sommaren, underbart!  När Linda slutade vid 18 mötte jag upp henne för att sedan laga lite mat och ha myskväll hos mig. Underbar dag...

Är det inte vår när dom börjar göra gatorna rena?


För lite mer än en vecka sedan när jag var i Slottskogen med Lisa fanns det inga blommor alls, nu är det helt vitt av vitsippor överallt...


ååh, detta är klart den bästa tiden på året... att ha allt framför sig.






Nu ska jag försöka städa lite... snabbt ska det gå för sen ska jag ut i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0