Bra start, underbart!

Vaknar av att det mullrar som bara den! Kollar alla 4 väderappar på telefonen och inte en enda säger åska! Jag tar med mig täcket och går ut och sätter mig på altanen, och det dröjer inte länge innan både emma och Frida också kommer med sina täcken... Mysigt! Sen kom mor och far med frukost, jag klagar inte!

Nu är det dags att byta om och värma upp ordentligt för turneringen, första matchande går av stapeln om en timma! Jösses vad har vi gett oss in på? Kör bara, rätt fram bara, rätt fram ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter verkligen mysigt! Lycka till på matchen! Hoppas ni vinner :)

2011-08-27 @ 10:29:43
Postat av: Isabell

// Isabell

2011-08-27 @ 10:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0