Välkommen till mig!

Lägenheten har börjat ta form även fast den inte är klar än... De som känner mig vet att nu när de börjar bli klart så börjar jag spåna på hur jag kan ändra lägenheten och göra den på ett annat sätt, det är liksom ganska tråkigt när det börjar bli klar, då blir man sugen på attt ändra stil igen:) Men det är definitivt inte samma lägenhet som jag flyttade in i, skulle tagit kort innan färgen komm upp på väggarna... fastighetsskötaren blev helt ställd när han kom och skulle fixa mitt kylskåp, tydligen kan en lägenhet på 33kvm inredas på många olika sätt.

Här får ni iallafall en titt på mitt lilla krypin...








Texten som jag fick av Emsan i födelsedagspresent förra året passa perfekt på hyllan över tvn.


Har fastnat för skyltar och är förälskad i denna...




Detta måste jag nog säga är min favorit hemma... gammal farfasklocka som jag fyndade på tradera.


Jag har även lite jul kvar hemma...


Nu ska jag kila iväg och sola en sväng och sedan hjälpa Lisa att häng upp gardiner och gardinstänger, tur att man är händig:)

Kommentarer
Postat av: frida

Har verkligen försökt gilla denna låten men de tar stop! sorry gun ;)

2011-03-31 @ 16:37:47
URL: http://kjerrulf.blogg.se/
Postat av: Sandy

Hi Hanna, longt time ago you wrote something.... How are you doing? Tried to call you yesterday. Did you just show up your apartment or do you have to move?

2011-04-01 @ 06:42:05
Postat av: Josefine

Vart har du köpt soffan? en sån skulle bli perfekt i mitt lilla krypin sen :D

2011-05-20 @ 16:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0