invalid

Precis så känner jag mig idag, efter en helg med otroligt mycket jobb kom jag hem igår och kände mig som ett utsketet äpple, grymt trött! trött som jag var unnade jag mig faktiskt en pizza, har man varit så duktig som jag hela helgen + förra veckan så var jag verkligen värd den:) Gått till och från jobbet och även ätit nyttigt! Jag är stolt...

Idag vaknade jag kl 06.00 av att jag har så otroligt j***a ont i högeraxel som går upp i nacken så så fort jag rör på huvudet värker det i axeln/ ryggen, jag kan inte plocka upp saker från golvet, ligga ner, sitta upp eller något utan att det gör ont så att jag vill gråta! det är tur att jag är ledig idag, tvingat mig till att tvätta så det är det jag gjort idag... ska möta upp linda snart hade jag tänkt, men att ta på sig normala kläder och att sminka mig känns idag som en rejäl uppförsbacke! hoppas hoppas hoppas att detta snart släpper!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2011-05-24 @ 16:30:18
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0