Nytt liv.

Snart har denna veckan gått också, det är helt otroligt vad veckorna går fort. Igår var jag så duktig att jag gick hela vägen från stan och hem, var riktigt nöjd när jag kom hem faktiskt. Slängde i mig lite sallad och åkte sedan till Lisa och Patrik en sväng, vi kollade på tv och patrik och lisa hade en lektion i fotboll för mig, har ju vart totalt ointresserad (eller är?!) så har inte mycket koll när det kommer till den biten, nu har jag iaf lärt mig att en match är 90min och en halvlek 45min. Alltid en början.

Sedan vet jag inte vad det är för lyxfasoner jag fått för mig det senaste, ta taxi hem!? ja, det är inte första gången det händer.

Jag och Frida har bestämt oss för att bli lite mer hälsosamma, jag behöver verkligen bli det eftersom att jag börjat tappa väldigt mycket hår pga dålig och oregelbunden kost (äter när jag har tid), vilket innebär att jag ofta inte äter frukost innan 10.30 på jobbet och sedan inte förrän jag kommer hem på kvällen igen, det ska det bli ändring på, i och med det ska jag även ta tag lite mer i träningen, jag går ju ganska mycket i vanliga fall men ska försöka promenara till jobbet lite då och då och sedan zumba 3ggr i veckan för att se om det ger något resultat. Frida kom på den brilljanta iden att vi ska lägga upp kort som en sporre att hålla detta och jag ska väl inte vara sämre. Just nu är min motivation inte där den borde vara men det struntar jag i och hoppas att den dyker upp någonstans på vägen. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: frida

NU KÖÖÖÖR VI!

2011-05-06 @ 00:28:24
URL: http://kjerrulf.blogg.se/
Postat av: matte

Gud vilken ljuvlig bikini. Du har perfekt mage kussen.

2011-05-07 @ 07:33:45
URL: http://frilander.blogg.se/
Postat av: Jonas

Enligt mej behövs det ingen zumba;)

2011-05-08 @ 05:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0