Sweet home alabama!

Nu är äntligen jobbhelgen över, fast om jag ska vara ärlig så var det inte ett dugg jobbigt att jobba denna helgen även fast att evelina var hemma hos mig och låg och sov så gott när jag åkte till jobbet.

Efter jobbet i lördags var det bestämt att sitta ute på någon uteservering och jag kan ju inte påstå att vädret sa emot, att det var handbolls match i stan gick inte att missa, fullt att folk i röda tröjor som skrek och hade sig... det var faktiskt riktigt kul... Blev några glas rose och någon cider innan evelina var tvungen att åka iväg.  Mycket trevligt, göteborg är ta mig tusan helt underbart nu på våren.

Igår efter att jag jobbat på som tusan för att kunna gå lite tidigare så tog vi och köpte oss en glass och la oss i gräset vid kanalen och tjöta och hade det trevligt, jag fick en impuls och åkte med evelina till ulricehamn, haha... gissa om mamma och pappa blev förvånade när jagv kom intravandes runt 11 igår kväll? :) 

Snart kommer Frida hit och då ska tydligen maten vara klar!? bäst att lyda. Resten av dagen ska vi spendera med kubb och kort och i solstolen. Ikväll åker vi iväg och spår oss, läskigt om du frågar mig:/

Kommentarer
Postat av: frida

haha eller hur, lucky me ;) Saknar dig me!

2011-05-11 @ 22:43:38
URL: http://kjerrulf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0