Bliss

Igår körde jag, Linda och Matilda en onsdagsutgång här i Göteborg, vip i entrén och gratis drinkar, det är sånt vi gillar! Hade en riktigt trevlig kväll och det har jag fått sota för idag, har haft baksmällan från hell! Gick upp ur sängen kl 5 idag, huvudet kändes som det skulle sprängas!

kvällen började dock inte lika bra, provade att ta bussen till Linda istället för spårvagnen, kruxet är bara att bussen stannar en hållplats ifrån lindas egentliga hållplats vilket betyder att jag skulle gå sista biten ( en promenad på 5-10min). Saken är bara den att jag gick åt fel håll när jag gick av bussen vilket gjorde att jag gick vilse, helt fel tid på dygnet och defenitivt fel sida stan! Jag måste ärligt erkänna att i den stunden var jag inte speciellt tuff! Aldrig igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0